تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ کلیک2023-04-09

تبلیغات پولی: راهی سریع و مؤثر برای رشد کسب‌وکار یکتانت

تبلیغات کلیکی پینترست نه تنها به میزان قابل توجهی ارزان‌تر از اینستاگرام و یوتیوب هستند، بلکه بسیار موثر نیز هستند. گوگل ادز یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های تبلیغ کلیکی متعلق به گوگل است که اجازه می‌دهد تا برندها تبلیغ‌های خود را در نتایج جستجو و روی وب‌سایت‌های مختلف نمایش دهند. اگر با تنظیم بودجه در فیس‌بوک، گوگل ادز و سایر پلتفرم‌های تبلیغات دیجیتال آشنا باشید، این قسمت برای شما ساده خواهد بود.

اگر حروف اول کلمات «Click Through Rate» را کنار هم قرار دهیم، به کلمهٔ CTR می‌رسیم که به‌معنای نرخ کلیک است. کار خود را با ساختن چندین خلاقه مختلف شروع کنید و نگاهیبه الگو‌های عمومی بیندازید. از طرفی، قرار است مشتری بالقوه با کلیک بر محتوا به صفحۀ فرود منتقل شود.

با استفاده از ابزارها و تحلیل‌های پیشرفته گوگل ادز، می‌توانید عملکرد تبلیغ کلیکی‌تان را ارزیابی کنید و بهبود‌های لازم را انجام دهید. این نوع تبلیغات به شما امکان می‌دهد تا به کمک استراتژی‌های مناسب، به ترافیک هدفمند و کسب‌وکار خود رشد و پیشرفت بخشیده و نتایج موثری را به‌دست آورید. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و لینکداین گزینه‌های تبلیغاتی پیشرفته‌ای با دسترسی به مخاطبان متنوع ارائه می‌دهند. هر پلتفرم به انواع جمعیت‌های هدف خاص خدمات می‌کند و این امکان را به کسب‌وکارها می‌دهد که پلتفرم مناسب برای بازار هدف خود انتخاب کنند. هنگامی که کاربر بر روی تبلیغ کلیک می‌کند، به وب‌سایت مقصد (لندینگ پیج) انتقال پیدا می‌کند. صفحه فرود باید به‌صورتی طراحی و بهینه‌سازی شده باشد که با محتوای تبلیغ همخوانی داشته باشد و تجربه‌ خوبی را برای کاربران فراهم کند.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

کاملاً واضح است که شما باید تبلیغات‌تان را در پیج‌هایی قرار دهید که اکثریت مخاطبین آن را، آقایان تشکیل می‌دهند. پس استفاده از کپشن‌های کوتاه، می‌تواند به بیشتر دیده‌شدن تبلیغ‌تان کمک کند. در اینجا شما باید سعی کنید توضیح مختصر و مفیدی را در مورد تصویر یا ویدیوی خود قرار دهید تا کاربر، با کلیت کسب و کار یا محصول شما آشنا شود. پیجی که برنامه‌ی محتوایی مشخصی ندارد، به هیچ‌وجه برای تبلیغات مناسب نیست. در بحث تبلیغات در اینستاگرام همانقدر که مهم است که بدانیم در چه پیج‌هایی تبلیغ کنیم، به همان اندازه هم مهم است که پیج‌هایی که برای تبلیغ مناسب نیستند را تشخیص دهیم.

مثلاً اگه یه برند آرایشی هستین، می‌تونین ویدئویی از نحوه استفاده از محصولاتتون بسازین. هدف اصلی سئو، ایجاد و افزایش ترافیک ارگانیک سایت است؛ پس اول گرفتن رتبه و بعد افزایش نرخ کلیک در دستور کار قرار می‌گیرد. بنابراین، بازهم باید تأکید کنیم که قبل از راه‌اندازی کمپین، پرسونای مخاطب خود را بشناسیم و کانال‌ها و فضاهایی را که در آن حضور دارند به‌دقت کشف کنیم. منابعی را انتخاب کنیم که می‌توانند نرخ کلیک بالاتری را برای ما به ارمغان بیاورند. هرچه مخاطبان آن‌ها به محصولات و خدمات ما مرتبط‌تر و فعال‌تر باشند، می‌توان انتظار CTR بالاتری هم داشت.

یک کسب و کار با استفاده از توییتر ادز می‌تواند تبلیغ‌های خود را در تایم‌لاین توییتر کاربران نمایش دهد. فیسبوک ادز اجازه می‌دهد تا برندها تبلیغات خود را در فیسبوک، اینستاگرام، مسنجر و آدرس‌های دیگر وابسته به متا نمایش دهند. بینگ ادز پلتفرم تبلیغاتی مایکروسافت است که به تبلیغ‌دهندگان اجازه می‌دهد تا تبلیغ‌های خود را در موتور جستجوی بینگ و سایت‌های مشارکتی آن نمایش دهند.

مثلاً اگه بدونین کاربرای شما بیشتر عصرها آنلاین هستن، می‌تونین تبلیغات رو طوری زمان‌بندی کنین که فقط تو این ساعات نمایش داده بشه. از این فرمت معمولاً برای کمپین‌هایی که نیاز به انتقال پیام سریع دارن یا معرفی یک محصول یا خدمت خاص استفاده می‌شه. مثلاً می‌تونین یه عکس جذاب از محصولتون با یه پیام تبلیغاتی مختصر و مفید قرار بدین.

معمولا برندهای بزرگ و دارای منابع مالی عظیم این روش را انتخاب می‌کنند. آنچه به عنوان یک CTR خوب در نظر گرفته می‌شود بسیار متفاوت است و به پلتفرم نیز بستگی دارد. با این حال، برای تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام، میانگین CTR حدود 1٪ است. بالاترین نتیجه در صفحه جستجوی گوگل دارای میانگین 31.7٪  رتبه دوم دارای میانگین 24.7٪ و رتبه سوم نیز دارای 18.7٪  در CTR است و تنها 0.78٪ از جستجوگران روی لینک از صفحه دوم کلیک می­‌کنند.

    {
  • از طرف دیگر به دیده شدن پیج، برندسازی و افزایش فروش هم کمک بسیار زیادی خواهد کرد.
  • |}{
  • به عبارت دیگر، CTR میزان جذابیت یک تبلیغ یا لینک را برای کاربران ارزیابی می‌کند.
  • |}{
  • گروه‌های مخاطبان شما نباید خیلی گسترده باشند تا پیامی که می‌خواهید منتقل کنید به راحتی با آن‌ها هماهنگ شود.
  • |}
  • سپس در تب چهارم از این بخش matched locations را انتخاب کنید تا بتوانید CTR تبلیغات گوگل خود را ببینید.
  • بنابراین حتما سایتی را برای درج آگهی تبلیغاتی خود انتخاب کنید که مرتبط با حوزه فعالیت کسب‌و‌کار شما باشد.
  • کاربری که درگیر تبلیغ شده، می‌تواند با پیشنهاد شما خوشحال شود و حتی به سمت دعوت به اقدام (Call-to-action) شما حرکت کند.

نرخ کلیک پایین می‌تواند بیانگر هدفگذاری روی مخاطبان اشتباه باشد و یا آنکه نتوانستید مخاطبان خود را برای کلیک، مجاب کنید. حالا تصمیم گرفتم برای برخی از محصولاتم مثل «پوشک بچه» از تبلیغات گوگل استفاده کنم. وقتی حوزه کاری‌ام را در کیورد پلنر وارد می‌کنم؛ کیورد پلنر بر اساس سرچ کاربر فارسی زبان، انواع کلمه کلیدی و همچنین میانگین هزینه تبلیغ کلمات را به من نشان می‌دهد. درک نرخ کلیک (CTR) مهم است زیرا CTR نشان می‌دهد که چه قدر تبلیغات شما در جلب توجه مخاطب موفق عمل کرده‌ است. افزایش تعامل صفحه اینستاگرام سبب افزایش محبوبیت، فروش و اعتبار می‌شود و به شما کمک می‌کند تا مخاطبان پیج به صورت طبیعی رشد داشته باشند.

ویژگی‌هایی که باید برای انتخاب مخاطب هدف درنظر بگیرید در فرست زیر آمده است. اینستاگرام در سال‌های اخیر ویژگی‌های خود در تجارت الکترونیک را بهبود بخشیده است، چراکه پست‌های فروشگاهی در ماه ۱۳۰ میلیون بار کلیک می‌خورند. با استفاده از ویژگی‌های فروشگاهی اینستاگرام، کاربران بدون این‌که از اینستاگرام خارج شوند، محصولات را بررسی می‌کنند و می‌خرند. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید عکس‌های متنوعی از محصول به کاربر نمایش داده می‌شود و دکمه فراخوانی به اقدام با عنوان «اطلاعات بیشتر» کاربر را به صفحه اطلاعات محصول و خرید هدایت می‌کند.

مثلاً یک مؤسسه کنکوری می‌تواند تبلیغات خود را برای افراد ۱۷ تا ۱۹ ساله هدف‌گذاری کند تا بیشترین بازدهی را از تبلیغات پولی خود داشته باشد. در گوگل و دیگر پلتفرم‌های تبلیغاتی، می‌توان با بهره‌گیری از داده‌های موجود، تبلیغات را مستقیماً به گروه‌های خاصی از مخاطبان نمایش داد. این روش، تأثیر تبلیغات پولی را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد و می‌تواند نقش پررنگی در رشد فروش داشته باشد. درک مفهوم نرخ کلیک و راه‌های افزایش آن برای بهبود عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادز به ویژه کمپین‌های سرچ ضروری است. بنابراین برای برآورد دقیق‌تر قیمت تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام، باید به عواملی همچون نوع مخاطب، هدف‌گذاری، مدت زمان تبلیغ، و همچنین میزان تعامل مورد انتظار توجه کرد.

اگر قبلاً بیشتر فرضیات خود را آزمایش و بررسی کرده‌اید، اما هنوز می‌خواهید نرخکلیک را حتی بیشتر افزایش دهید، وقت آن است که نگاهی به رقبایتان بیندازید. میزانموفقیت تلا‌ش‌های بازاریابی آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد، اما نگاهی از منظر کاربر می‌توانددید خوبی به شما بدهد. داشتن نرخ کلیک بالا باعث بهبود رتبه در موتورهای جستجو و افزایش اعتبار سئو می‌شود. همچنین، تبلیغات با نرخ کلیک بالا معمولاً هزینه کمتری به ازای هر کلیک دارند.

اگر خیلی زیاد تبلیغ می‌گذارند که گزینه‌ی خوبی برای تبلیغات نیست و باید در پیج‌هایی تبلیغ گذاشت که در طول روز، خیلی کم تبلیغ می‌گذارند. فکر می‌کنید چه اتفاقی برای تبلیغ شما می‌افتد؟ تبلیغ شما در بین آنها گم می‌شود و امکان دیده شدن آن توسط مخاطب به شدت کم می‌شود. البته اینفلوئنسر انواع مختلفی دارد که در مقاله همه چیز در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ آن را بررسی کرده‌ایم. تبلیغات در این روش، معمولاً بازدهی بالایی دارد، تنها به شرطی که حوزه کاری شما با شخص اینفلوئنسر یکی باشد. مثلاً اگر شما برندی در زمینه رب گرجه دارید، تبلیغات از طریق اینفلوئنسری که در زمینه آشپزی فعالیت می‌کند، مطمئناً بازدهی بالایی دارد.

عنوان‌ها و توضیحات متا باید به‌گونه‌ای نوشته شوند که به نیاز کاربر پاسخ داده و او را ترغیب به کلیک کنند. لینک‌ها یا تبلیغاتی که در موقعیت‌های بالاتری از صفحه قرار دارند، معمولاً CTR بیشتری دریافت می‌کنند. به عنوان مثال، اگر حداقل پیش‌فرضی برای کلیک 0.25 دلار باشد، شما می‌توانید مقدار حداکثری را به 2.00 دلار تنظیم کنید. اما اگر نرخ فعلی در زمانی که کاربری بر روی تبلیغ شما کلیک کرد 0.75 دلار بود، شما تنها 0.75 دلار هزینه خواهید کرد. در ادامه هزینه تبلیغات در پینترست را بررسی می‌کنیم تا ببینیم نسبت به پلتفرم‌های دیگر چگونه است و آیا ارزشش را دارد که در پینترست تبلیغ کلیکی داشته باشیم یا خیر.

برندها می‌توانند از اینفلوئنسرها برای معرفی محصولات خود استفاده کنند. ریلز یکی از جدیدترین ویژگی‌های اینستاگرام است که به کاربران امکان می‌دهد ویدیوهای کوتاه (معمولاً ۱۵ تا ۳۰ ثانیه) تولید کنند. تبلیغات ریلز مشابه تبلیغات استوری عمل می‌کند، با این تفاوت که محتوای ویدیویی ریلز بیشتر برای بازاریابی و سرگرمی طراحی شده است و قابلیت پخش خودکار دارد. تبلیغات فید به تبلیغاتی گفته می‌شود که در تغذیه یا فید اصلی اینستاگرام نمایش داده می‌شوند. این تبلیغات می‌توانند شامل تصاویر ثابت، ویدیو، گالری تصاویر (Carousel) یا حتی کالکشن‌ها باشند.

اینفلوئنسرها از اعتبار و ارتباط نزدیک با فالوورهای خود بهره می‌برند، بنابراین می‌توانند پیام برند شما را به طور مؤثری منتقل کنند. همکاری با اینفلوئنسرها یکی دیگر از راه‌های موثر تبلیغاتی در اینستاگرام است. اینفلوئنسرها افرادی هستند که تأثیر زیادی بر روی مخاطبان خود دارند و معمولاً در زمینه‌های خاصی مانند مد، زیبایی، فناوری، سفر و آشپزی شناخته‌شده هستند.

از طرف دیگر، رتبۀ شما در کمپین تبلیغاتی مانند گوگل ادز براساس امتیاز تعیین می‌شود. اگر محتوایی که برای مخاطبان تولید می‌کنید جذاب باشد، افراد بیشتری روی آن‌ها کلیک می‌کنند و به سراغ مطالعۀ آن می‌روند. این تعداد کلیک بالا روی امتیازتان تأثیر مثبت می‌گذارد و رتبۀ شما هم در میان تبلیغ‌کننده‌ها بالاتر می‌رود.

نرخ کلیک مناسب برای تبلیغات گوگل چقدر است؟

به‌جز محتوای متنی تبلیغ که در ترغیب‌کردن مخاطب برای کلیک خیلی مهم‌ است، عناصر بصری بنر تبلیغاتی هم در جذب مخاطب و کلیک روی تبلیغ نقش پررنگی ایفا می‌کند. اگر اجازه دهید این موضوع را برای نتایج جست‌وجو و تبلیغات جداگانه بررسی کنیم. به عبارتی، عملکرد کمپین تبلیغاتی و بهینه‌سازی آن تا حدود زیادی به نرخ کلیک گره خورده است. اگر بعضی از تبلیغ‌ها کلیک کمتری دریافت کرده‌اند، سعی کنید جزییات مختلف رامطابق با یافته‌هایتان تغییر دهید.

تبلیغات کشویی، مجموعه‌ای از تصاویر یا ویدیوها هستند که کاربران می‌توانند با کشیدن انگشت آن‌ها را ورق بزند. این تبلیغات در فید و استوری ظاهر می‌شوند، دارای دکمه فراخوانی به اقدام هستند و کاربر را به وب‌سایت هدایت می‌کنند. براساس مطالعات، از هر ۳ نفری که صفحه کاری شما را بازدید می‌کنند، ۲ نفر فالوور شما نیستند. بنابراین، بیو اینستاگرام شما باید مختصر، واضح و جذاب باشد تا افراد را به دنبال کردن شما تشویق کند. اگر صفحه شما تجاری باشد، امکان افزودن لینک و موقعیت مکانی به آن نیز وجود دارد.

در آینده، خریدهای آنلاین از طریق اینستاگرام احتمالاً بیشتر و راحت‌تر خواهد شد، که فرصت‌های جدیدی برای برندها در جهت افزایش فروش آنلاین ایجاد خواهد کرد. تبلیغات موفق در اینستاگرام نیازمند استراتژی‌های دقیق، شناخت مخاطب، استفاده از محتوای جذاب و بهینه‌سازی مداوم است. با استفاده از استراتژی‌هایی مطرح شده، می‌توانید تبلیغات خود را به بهترین نحو ممکن طراحی و اجرا کنید. در نهایت، ترکیب این اصول با استفاده از ابزارهای پیشرفته اینستاگرام می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند تا به نتایج ملموس و پایدار دست پیدا کنید.

با بهبود CTR، می‌توانید ترافیک وب‌سایت خود را افزایش داده و جایگاه خود را در نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید. تبلیغات کلیکی یکی از قدرتمندترین ابزارها برای کسب‌وکارها، جذب ترافیک هدفمند به وب‌سایت‌ها و افزایش فروش در بازارهای آنلاین است. این ابزار به برندها کمک می‌کند که حضور آنلاین خود را گسترش داده و نرخ تبدیل را افزایش دهند. تبلیغات استوری اینستاگرام، تبلیغات تصویری یا ویدیویی تمام صفحه هستند که بین استوری‌های کاربران نمایش داده می‌شوند. استوری‌ها، بخشی از اینستاگرام هستند که بیشتر مورد توجه کابران هستند و روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر آن‌ها را مشاهده می‌کنند.

انتخاب پلتفرم مناسب تبلیغاتی

از مهم‌ترین فاکتورها می‌توان به نرخ تعامل اشاره کرد که نقش مهمی در دیده شدن پیج دارد. نرخ تعامل هم بر اساس تعداد فالوور، لایک، میزان کامنت‌های دریافتی و به اشتراک گذاشته شدن پست توسط کاربران اندازه‌ گیری می‌شود. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با جستجوی کاربران در عنوان‌ها و توضیحات متا می‌تواند نرخ کلیک را افزایش دهد. وقتی کاربر عبارت‌های مورد نظر خود را در نتایج جستجو مشاهده می‌کند، احتمال کلیک بر روی لینک افزایش می‌یابد. علاوه بر این، موتورهای جستجو مانند گوگل از CTR به عنوان یک شاخص غیرمستقیم برای رتبه‌بندی صفحات وب استفاده می‌کنند.

اینستاگرام با ارائه ابزارهای پیشرفته هدف‌گذاری، این امکان را برای شما فراهم کرده تا تبلیغاتتان به گروه‌های خاصی از افراد با ویژگی‌های منحصربه‌فرد نمایش داده شود. هشتگ‌ها در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام استفاده می‌شوند. درباره ترند حوزه کسب و کار خود و یا هشتگ‌های ترند روز تحقیق کنید و هشتگ‌هایی که به متن شما مرتبط‌اند را به کار ببرید تا شانس دیده شدن توسط مخاطبین هدف را بیشتر کنید. هر چه بتوانید در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرید‌ (افرادی که مخاطب هدف شما هستند)، احتمال جذب کلیک و افزایش نرخ کلیک بیشتر خواهد بود. با آگاهی از میزان نرخ کلیک خوری آگهی، جایگاه آگهی در نتایج گوگل (SERP) و فراخوانی به اقدام‌ها را مقایسه خواهید کرد تا بفهمید کدام یک بیشترین کلیک را به دست می‌آورد. استفاده از افزونه‌های گوگل ادز یکی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش نرخ کلیک سایت می‌باشد.

یعنی مخاطب به‌جای طی مراحل چرخه بازاریابی درونگرا (جذب، تبدیل، صمیمیت و شوق) به یک‌باره به مشتری تبدیل می‌شود. تبلیغات پولی در فروش تاثیر بیشتری دارد و سریع‌تر از بازاریابی ارگانیک، نتیجه می‌دهد. تبلیغات در گوگل ادز، تبلیغات در توییتر و تبلیغ در استوری‌های یک بلاگر نمونه‌هایی از این نوع بازاریابی هستند. در آژانس تبلیغات نکسوس, با تیمی متخصص در بازاریابی دیجیتال و تجربه‌ای غنی در مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی, به شما کمک می‌کنیم تا تبلیغاتی اثربخش, متناسب با نیازهای کسب‌ وکارتان طراحی و اجرا کنید.

از تماس تلفنی استفاده کنید تا نیازها و انگیزه‌های مشتریان خود را بهتر بشناسید. اگر همچنان به دنبال راه‌های افزایش نرخ کلیک تبلیغات گوگل ادز خود هستید؛ پیشنهاد می‌کنم مقاله 10 راز افزایش CTR کمپین‌های گوگل ادز را از دست ندهید. تبلیغات پاپ‌آپ اینستاگرام چیست؟ این نوع تبلیغات، با ظاهرشدن ناگهانی و غیر مزاحم در فید کاربران، می‌تواند به طور موثری تعامل و فروش برندها را افزایش دهد. برای آشنایی بیشتر با این روش تبلیغاتی موثر و نکات کلیدی آن، سایر مقالات وبلاگ را در فالوران بخوانید و از مطالب مفید بهره‌مند شوید. الگوریتم‌های اینستاگرام فاکتورهای مختلفی را برای رتبه ‌بندی و نمایش محتوای پیج‌ها به کاربران بررسی می‌کنند.

در صورتی که شناسایایی صحیح و هدف‌گیری دقیقی در هنگام تقسیم‌بندی مخاطبان داشته باشید، احتمال کلیک کردن هر فرد روی لینک‌تان را بالا برده و باعث بهبود CTR تبلیغات‌تان خواهید شد. همچنین، به جذب مخاطب با استفاده از علائم نگارشی صحیح، جملات کوتاه و گیرا، ضرب‌المثل‌ها و بازی با کلمات بپردازید تا آن‌ها را به تبلیغات کلیکی خود، علاقمند کنید. من سعی کردم خیلی کامل، بحث تبلیغات اینستاگرامی را برای شما باز کنم تا بتوانید بیشترین بازدهی را از تبلیغات خود بگیرید. اگر در این زمینه تخصص ندارید، حتماً از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. فرض می‌کنیم پیج شما در زمینه فروش لوازم ورزشی فعالیت می‌کند، مثلاً پیراهن تیم‌های معتبر اروپایی را می‌فروشید. این مورد را نیز می‌دانیم که خانم‌ها کمتر به فوتبال علاقه دارند و معمولاً این لوازم را نمی‌خرند.

تبلیغات در اینستاگرام به دو دسته کلی تبلیغات ارگانیک (Organic) و تبلیغات پولی (Paid) تقسیم می‌شود که هر کدام به شیوه‌های خاصی اجرا می‌شوند و برای کسب‌ وکارهای مختلف, بسته به هدف و بودجه, کاربرد دارند. انتخاب نوع تبلیغ مناسب می‌تواند تأثیر چشمگیری بر جذب مشتری و افزایش فروش داشته باشد. تبلیغات موثر در اینستاگرام به معنای بهره‌گیری از تکنیک‌های پیشرفته بازاریابی دیجیتال برای جلب توجه, افزایش تعامل و تبدیل کاربران به مشتریان وفادار است.

{

افزایش ترافیک فروشگاه (Store traffic)

|}

اگر وارد دنیای بسیار متفاوتی شود حس ناخوشایندی می‌گیرد، گیج می‌شود و ممکن است آن را ترک کند. بنر و صفحۀ فرود به‌لحاظ بصری و پیام باید یکپارچه و هماهنگ باشند و بهتر است هردوی آن‌ها را هم با هویت برند تطبیق دهیم. در صورتی که سؤالی دربارۀ نرخ کلیک دارید، از طریق بخش نظرات همین مطلب، با ما در ارتباط باشید. ترکیب این موارد با کلمات و جملاتی که نیازهای مخاطب شما را پوشش می‌دهند، می‌تواند مشتری را به کلیک روی لینک‌های‌تان، ترغیب کند. سعی کرده‌ام در این مقاله به‌طور کامل بحث تبلیغات اینستاگرامی را توضیح بدهم تا بتوانید بیشترین بازدهی را بگیرید.

برای مثال، گوگل‌ادز کمتر از 150کیلوبایت را پیشنهاد می‌کند و معمولاً ادمین‌ها برای بنرهای سایت از 100 کیلوبایت و پایین‌تر صحبت می‌کنند. تنها کافی است که با شناخت دقیق مخاطبان هدف و بررسی نیازهای ایشان، بهترین محتوای تبلیغاتی شخصی‌‍سازی شده را به هر گروه، فرد یا جامعه از مشتریان احتمالی، نمایش دهید. یکی از نکات کلیدی در اجرای تبلیغات موثر در اینستاگرام, انتخاب صحیح نوع تبلیغ و کانال انتشار آن است.

از آنجایی‌که بیشتر افراد در بیش از یک شبکه اجتماعی فعال هستند، با استفاده از این روش می‌توانید مخاطبان اینستاگرام خود را افزایش دهید. یکی از بهترین تکنیک‌ها برای بهینه‌سازی تبلیغات در اینستاگرام، آزمایش و تست A/B است. این تکنیک به شما این امکان را می‌دهد که دو نسخه مختلف از تبلیغات خود را به نمایش بگذارید و عملکرد آن‌ها را مقایسه کنید. با این کار می‌توانید بهترین نسخه تبلیغات خود را شناسایی کرده و آن را در کمپین‌های بعدی استفاده کنید.

برای یافتن نمونه‌هایی از ارائۀ کد تخفیف تأثیرگذار و هدفمند برای جذب مشتری و بهبود نرخ کلیک، می‌توانید به مقالۀ «پیامک تخفیف جذاب» مراجعه نمایید. کال تو اکشن، CTA یا فراخوان به عمل، نوعی دعوت از مخاطبان برای طی یک فرآیند خاص است که در نهایت منجر به سود کسب‌وکار خواهد شد. CTA به مخاطب اعلام می‌کند که دقیقاً از او چه می‌خواهید و برای یک تجربه کاربری بهتر، او را در چه مسیری هدایت می‌کنید.

در اینجا، من ۴ نوع پیجی که برای تبلیغ در اینستاگرام مناسب نیستند را معرفی می‌کنم. در سال ۲۰۲۴، ۸۴ درصد از مصرف‌کنندگان اعلام کردند که پس از تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، انگیزه بیشتری برای خرید پیدا کرده‌اند. تبلیغات همسان به نوعی از تبلیغات پولی گفته می‌شود که در آن، محتوای تبلیغاتی از نظر ظاهری با محیط یا بستری که در آن قرار دارد هیچ تفاوتی ندارد. برای افزایش کارایی، می‌توانید از Long Tail Keywords (عباراتی که ۳ تا ۵ کلمه دارند) استفاده کنید تا نرخ تبدیل را افزایش داده و CPC (هزینه به ازای هر کلیک) را کاهش دهید.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
وب سایت منبع